duminică, 8 mai 2011

DRAGA MEA ...


Nu-l acuza ca intarzie, nu-l judeca daca te confunda, nu tine contul delasarilor lui, nu-l dispretui daca el pretuieste altceva ... Intr-un tarziu vei afla efortul lui, cand va ajunge la tine si iti va spune sacrificiul pe care l-a facut. El , iubitul inimii tale.

Nici lui nu-i este usor, si el intreaba pe Dumnezeu unde esti, l-ai dezamagit poate si tu cand ai plecat din locul in care erai, te-ar fi gasit daca ai fi stat acolo. Sunt nopti in care nici el nu doarme, rugaciuni in care te aminteste, timpuri in care nu-si poate lua gandul de la tine.
Nu stie nici el cum arati, dar te gandeste cum poate si te va vrea cum esti, nu va schimba nimic la tine si totusi vor fi multe de schimbat. Numai tu vei sti cum sa ajungi la inima lui, poate va fi rau, dar il vei face bun, poate va fi egoist , dar il vei invata sa imparta, poate va fi repezit , dar vei sti cum sa-l faci sa astepte.
Insa ... draga mea, tu va trebui sa stii toate aceste lucruri, pentru ca tu iti vei tine casa, tu vei ingriji de ea. Bunatatea si rabdarea vor trebui sa-ti fie in suflet chiar si atunci cand crezi ca nu s-ar merita. Cum altfel sa ajungi la inima lui daca nu poti sa ajungi la inima ta?
Dar, eu cred ca in tine, draga mea, este toata aceasta dragoste despre care vorbesc. Atunci el va castiga cautandu-te si gasindu-te, tu vei castiga asteptandu-l si zarindu-l. El va sti sa-ti ceara iertare, iar tu vei sti sa-l ierti !

26 de comentarii:

Anonim spunea...

cea mai importanta parte cu iertarea ai pus o bine in evidenta la sfatsit!!!!ma bucura mult fiecare gand asternut intr un loc unde il putem citi cei interesati!!!!ai grija de tine!!!! anonim

Just ME spunea...

Multumesc ! Sunt sigura ca in sufletul vostru, se gaseste arta nemarginitului frumos ... pentru ca daca n-ar fi asa , n-ati intelge rostul celor scrise .

Carpe Diem spunea...

Ai scris o jumatate de pagina și totuși nu ai scris nimic.Nu te ințeleg.Nu știu ce vrei să zici prin ceea ce ai scris în această postare.Fii mai explicită.Ai folosit niște cuvinte doar de dragul de a le folosi,fără să scoată în evidență vreo idee cu care sa rămâi.Sincer,am rămas cu un gust amar.Continuă să scrii,poate o nimerești.
Comentariu adăugat de Geeo.

Just ME spunea...

Carpe Diem,
Apreciez sinceritatea sentimentelor tale pe care mi le-ai facut cunoscute, eu nu te oblig sa imi urmaresti blogul si nici sa te chinui sa atingi profunzimea unor vorbe...

In primul rand acesta nu este un blog realist, in care sa cuprinda stiri, statistici, este un blog de suflet construit pentru acei care stiu ce se afla dincolo de vorbe, pentru acei care citesc printre randuri.
In al doilea rand aceasta postare a fost scrisa strict pentru fete, domnisoare, femei si nu ma astept sa inteleaga un baiat .

Sa ai o zi frumoasa !

Szaby spunea...

Vad ca cineva a indraznit sa rupa seria aprecierilor pe acest blog. Pana la urma nu putea fi pe placul tuturor dar nu-ti dau dreptate carpe diem, a fost descrisa gandirea fetelor si as numi normal faptul ca tu nu o pricepi. Daca nu cauti doar nod in papura si simti putin arta, atunci iti vor schimba gustul amar celelalte postari mai pe intelesul baietilor ca tine. Si crede-ma ca a nimerit-o de mult, continua sa citesti ca poate o nimeresti si tu cu priceputul ;)

Anonim spunea...

Foarte frumos scris. . . te pupa Raluca Izv. :*:*

Just ME spunea...

Te pup si eu Ralu ! Multumesc

Anonim spunea...

imi place enorm cuvintele tale alina atunci cand e durere si te intareste atunci cand ai nevoie.pe mine personal ma intareste si imi da foarte multa rabdare... multumesc :*. bybby

Just ME spunea...

N-am sa incetez sa va fiu aproape in orice moment prin stilul meu ! Pentru voi scriu :* Te iubesc Bibi

Evelyne spunea...

frumos,convingator,real.apreciat doar de cei care au nevoie de cuvinte de acest gen.creeaza un gust deosebit de dulce,care iti face ziua,usor inteligibil,e chiar nimerita postarea! keep writing :*

Just ME spunea...

Multumesc Ev ! Imi pare bine ca te-au sensibilizat cuvintele pe care le-am asternut aici, mai mult de atat sper sa iti fie folositoate in viata de zi cu zi !

Anonim spunea...

frumos...chiar te pricepi...pupiciei

Just ME spunea...

Multumesc

Special-Artist spunea...

Chiar cand aveam nevoie , a aparut!Esti un talent, multumesc pt mesaj...rabdarea asta, cu totii avem nevoie de ea>:D< Multumesc:*:*:* Ciuda voua nepriceputilor,care ramaneti cu gust amar. Astia sunteti voi, baietii, care au nevoie de fete, care sai inteleaga, altfel,, ati fi doar niste... baieti:D pup talentata mea

Just ME spunea...

Multumesc mult...

Edoard spunea...

Presupun ca si tu pui in practica in aplicare aceleasi principii pentru a tine un baiat langa tine.. pup

Luminita Chiriac spunea...

ingrid,scrii minunat! continua sa scrii,pentru ca provoci multe zambete si ganduri curate.bravo!

Just ME spunea...

Multumesc mult ! Ma bucur ca imi sunteti aproape! Va imbratisez cu drag !

Anonim spunea...

tocmai am innebunit cand am citit postarea asta azii acum in momentul asta nu pricep in ce iti gasesti inspiratia dar imi pare fiecare cuvant propozitie si fraza ca are legatura cu mine si cu suferinta mea,te rog raspundemi ¨draga mea¨a fost facuta pentru mine te rog astept mail....ANONIM

Anonim spunea...

HFS

Just ME spunea...

Aceasta postare a fost facuta pentru Carmen P.

carmen spunea...

Sunt tare mandra de tine, de ce scrii tu si de aceasta postare superba.nu pot decat sa-ti multumesc ca mi-ai dedicat-o desi un simplu multumesc nu e de ajuns draga mea :*

Anonim spunea...

Adu-ti aminte ¨draga mea¨ si fa ce faci dar
Nu uita, caci dragostea ce-ti voi purta,
O fi murdara...poate rea...si egoista chiar candva...
Necrutatoare poate...DA!!!! DAR TE...
Iubesc,putin stangaci ce-i drept si fara pic de stil...
M-am transformat in A
N
O
N
I
M dupa plecarea mea , uitandu mi inima in casa ta si refuzandu-ti dragostea ca un cretin si-acum suspin si sufar in tacere Haiduc Fraier si Singur anonim...

Anonim spunea...

inima mea inca nu a plecat din mainile tale si inca mai cauta semne pe un trup ce a avut odata suflet langa tine...inca mai spera la dragoste chiar daca poate...e iubit...inca mai viseaza la momentul reintalnirii si poate atunci va visa la cuvintele potrivite pentru a intra din nou in inima ta inca mai sufera ochii mei vazand ca nu te mai pot vedea pe tine..inca mi mai bajbaie degetele prin buzunare cautand 3 cuvinte scrise de mana ta si inca mai APRIND DRAGOSTEA sperand ca cele 3 cuvinte sa le indeplinesc COME SOON HOME EvolUcicyca

Anonim spunea...

llits gnivol uoy nemrac

Anonim spunea...

Dragostea s-a transformat in durere, chin aNoNim!